Marketing i reklama

Reklama, czy dobra inwestycja

Oferta agencji reklamowej Słupsk

Nie sztuką jest generować perfekcyjne materiały reklamowe, ale sztuką jest rozmieścić je w obrębie danej umiejscowienia w taki sposób, aby naprawdę przynosiły pożądane rezultaty. Pierwsza i najważniejsza sprawa to odpowiednie dobranie ilości kreacji reklamowych. Wbrew pozorom im w dodatku tych kreacji, tym gorsze efekty.

Następuje tutaj mechanizm tak zwanego przesycenia targetowanej grupy marką. Porównywane jest to w branży do przysłowiowego kota, który wyskakuje nam z lodówki. Słupsk marketing wręcz w sytuacji dużego budżetu nie powinna być skupiona w wielkiej ilości na dokładnie sprecyzowanej lokalizacji.

Firmy, które wydają ogromne budżety na kreację reklamowe i jednocześnie umieszczają te kreacje bardzo blisko siebie na niedużej powierzchni, zamiast notować zyski, bardzo często notuje straty. Spowodowane jest to zbytnim opatrzeniem się ewentualnych klientów z daną kreacją reklamową. Jeżeli dana reklama Słupsk pojawia się jakichkolwiek mediach w wielu sytuacjach i nie jest zmieniana, a też sposób prowadzenia kreacji nie jest modyfikowany, to staje się ona pomijana przez grupę targetową. Zbyt częste emitowanie dokładnie określonej reklamy w telewizji, zamiast gruntować wizerunek danej marki umyśle klienta, wprowadza go w stan zniesmaczenie taką gracją. Agencje reklamowe Słupsk w większości przypadków zdają sobie sprawę z działania tego mechanizmu, dlatego też promocji konkretnych marek są stale edytowane. Wręcz gdy nie nagrywam nowego spotu reklamowego, modyfikujemy ten obecny. Przycinamy go, dodajemy inne sceny, modyfikujemy zakończenie lub w jakikolwiek sposób zmieniamy, by wręcz niczego nieświadomy Klient nie porównywał tej kreacji reklamowej, z kreacjami, które miał przyjemność oglądać ostatnio. Takie zasady obowiązują także, gdy realizujemy druk wielkoformatowy Słupsk czy każdą inną formę reklamy.

Źródło: billboardy Słupsk.

Reklamy